Isnin, 1 Julai 2013

entre yang takde apa-apa..hoho

monday bluess...
tapi pagi ni aku ada rutin lain, appoinment kat klinik..cucuk budak tecik yang sorang tu..

kat klinik bapak ramai manusia, 
kata dah di atur appoinment mengikut kawasan rumah memasing..kenapa penuh jugak lagi???haiihhh..letih aku camni.. mujur abangnya belom sampai date checkup..kalau tak mau pening aku nak handle kedua-duanya..pulak lagi en.somi agak busy pagi ni..henpon die bebunyi ja..nyampah..hoho..

tapi xboleh la lagutu.. kan amanah tu..reja tu amanah dan ibadat..kena la laksanakan..

jadinya aku la tekontang kanting menguruskan si kecik yang tengah nak besar  dan sedang aktif tu..huhu..abis satu klinik die buat lawatan sosial..sekali ada sorang baby girl ni peluk and cium die..hahaha..

dua kali kena peluk n cium ngan awek..kah kah kah.. first time kena die macam terkebil-kebil, blur plus terkejut.. second time kena, terus meraung..waaaa...ahahaha...aku suke...sebab apa?sebab lepas tu die akan diam sekejap, dah xnak jalan-jalan kesana sini dah..nak dukung ja..hikhikhik

thanks for that little girl, cute giler baby girl tu..agak-agak sebaya kot dengan anak aku..hoho..

pastu dah takde apa yang pelik, everything normal je..sampai la abahnya datang, die kena cucuk..and kitorang pun balik..hahaha..

itula entree hari ni..dah xde apa-apa..
kan aku dah cakap takde apa-apa..ngeh ngeh ngeh..









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™