Selasa, 23 Julai 2013

Kisah Candy Crush..

Assalamualaikum..

tengok tajuk yang aku buat tuh..kisah candy crush..
sampai boleh jadi tajuk belog aku..


aku tak paham la..
kenapa la dasat sangat game candy crush tu?

best sangat ke?

dasat sangat ke?

bila tengok status kat fb..semua pakat post status yang kena mengena dengan candy crush..

sampai balik kampung baru ni, semua tangan pegang gadjet.
pastu xlain xbukan..candy crush la..

sampai sanggup bejaga malam..sampai sanggup xtidor siang..
sebab candy crush..
 zizie ezzeti pun sampai merajuk la..

aku ada jugak main game ni..tapi xdela teruja sangat pun..
mungkin sebab aku xminat main game kot..
dari dulu lagi..

farm ville..
anggry bird..
sekarang ni candy crush..

tu la turun naik game yang aku tengok ramai benor pengikutnya..
sampai berkepuk request kat fb aku..

lepas ni kita tengok..game apa pulak yang bakal muncul..
hoho..

yang pasti, aku main candy crush tu rilex rilex je..
tak dapat naik level pun ok ja..

hahahaha..

yang pasti
 waktu free kat opis aku memang tak main game
banyak lagi benda tak berpaedah yang lain yang aku boleh buat
contohnya baca belog dan tulis belog..kihkihkih..

since zaman study..sampai sekarang..takde satu game pun yang aku berantu nak main..
sebab aku memang tak gemor..okeh???

sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™