Khamis, 18 Julai 2013

saya sangat heppi today!!!

Assalamualaikum

harini entri aku ni pendek ja..tak berjela macam biasa..
sebab ni entri tersentuh hati..rasa sangat bermakna dan sangat-sangat telah berbakti..

aku kan jual produk Jamu Susuk Dara.. dari agent, aku dah berjaya upgrade kepada pengedar..
terima kasih kawan-kawan yang jd cust aku, dan jugak stanger-stranger yang aku baru berkenalan melalui FB..yang jd cust aku jugak..

cust ada yang share testimoni, ada yang tidak..tapi testimoni yang ni yang paling aku rasa aku sangat membantu kawan aku yang sorang ni..
 ok meh aku citer pasal kawan sekolah aku ni..
kawan aku ni ada anak sorang, pastu anak dia baru nak masuk setahun..
tapi sebab faktor umo kitorang ni yang dah 3series, anak baru sorang macam kurang best la kan..

jadi kawan aku mencuba untuk mengandung lagi..
tapi dia ada prob yang lain rupanya, iaitu ada cyst..
aku memula tak tau dia ada cyst, sebab kecuaian aku lupa nak tanya pasal kesihatan..sebab aku pikir dia kawan aku, dan aku kenal dia selama ni pun sihat sejahtera je..

pastu agaknya dia duk tengok post aku kat FB pasal produk JSD tu, jadi dia pun pm aku tanya pasal satu jamu ni..aku pun serba sedikit cerita pasal jamu ni kat diaa..tanpa banyak bicara dan soalan die pun cakap 

"atie, order kat aku satu, meh account no hang, sat lagi aku bank in duit"

aku pun dengan hepinya dan lajunya pun bagi no account MBB aku..
la mana tak hepi?
orang nak beli barang yang aku juai..mustilah hepikan?

2minggu lepas dia guna, dia kata dia ada cyst..aku dah panik, sebab supplier aku kata, orang yang ada cyst ni tak digalakkan amik jamu..jamu kan panas..
takut die rasa sakit..tapi bila aku tanya balik, kawan aku kata setakat dia makan dalam 2minggu ni, xde plak kesan negatif, tp badan die rasa segar adalah..

tup tup harini aku pm kawan aku ni..
nak folow up tanya lagi..

tau apa jawapan dia?

"thanks atie, cyst aku dah kecut..saiz memula 4.6cm, sekarang dah kecut jadi 2cm..pastu aku tak sangka boleh ngandung, upt result positive..alhamdulillah sangat.."

kesan jawapan dari kawan aku tu, baru aku terasa..aku dah bantu dia rupanya..dokter kata, kalu ada cyst, nak ngandung susah skit..tapi tak sangka lepas amalkan jamu jsd tu dia boleh ngandung dengan izin Allah..

so aku terasa sangat lah hepi harini..
dalam tak langsung aku dah buat pahala dengan bantu kawan aku..
owhhh sangat osemmmm...

so mode hari ni sangat hepi..
betul kata mak aku, kita mesti rasa hepi bila dah bantu orang..
walaupun pertolongan tu sebenarnya memula aku nak jual barang je, tak sangka rupenye aku dah tolong die..hoho

sorry sebab aku tak boleh buat entri pendek macam yang aku cakap memula tadi..hoho
so..sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™