Rabu, 19 Jun 2013

Alah.. terkucil lagiii...haiishhhhh..!!!!

korang ingat tak iklan yg cakap.. gelak2 skit alamak tekucil la plak.. tak pun batuk skit pun boleh tekucil..kalau bersin lagi la, bukan terkucil lagi dah..kalau memang tengah tahan kencing, memang terkencing terus kot..

yaa..para wanita yang berpengalaman mengandung n melahirkan anak, sy percaya korang semua ada masalah ni sehingga sekarang.. jangan malu-malu..malu, korang yang rugi..malu tak mampu selesaikan masalah terkucil korang tu..pakai la pantylinear tu selama-lamanya..bukan suruh korang buat status kat FB cakap 'saya selalu tekucil', atau 'tolong ajar saya cara tahan kencing'..
no..no..no..
tu bangang namanya.

kat sini saya kongsi testimoni saya sendiri..bukan sebab saya tak malu atau tak segan..

tapi sebab saya dah sudah tiada masalah tersebut.
sebab saya nak tolong korang pulak..
sebab korang sama macam saya, nak cuba apa-apa produk, mesti nak tengok testimoni dulu..inilah testimoni, atau pun kisah benar diriku..

saya pun penah ada masalah terkucil ni jugak lepas lahirkan ank kedua.. dan memang masalah ni sangat lah merimaskan saya..setiap kali nak pergi kemana-mana saya akan pergi toilet dulu pastikan tangki simpanan tu kosong, bimbang kalau-kalau tersangkut dalam pejalanan..nak pulak time balik keje, lagila haru..

dan siapa yang kenal saya, diorang tau, 
malam-malam saya memang elak dari minum air manis, kopi ke teh ke milo ke..memang saya cuba elak..sebab takut asik ulang pegi toilet..tak leh tahan kencing..

kadang-kadang kalau kat rumah pun, asal rasa nak terkencing ja, mesti cepat-cepat pergi toilet, sebab ada anak kecik ni payah skit nak buat apa-apa..kejap-kejap mama iqbal nak tu, mama iqbal nak ni..tak campur adik dia lagi..ma..nak nak..nakkkk.. haaa..gitu..

sebab masalah tu, saya sentiasa pakai pantylinear, biar pun ketika dirumah..bila baca pasal JSD ni, memula saja nk cuba guna,tak pulak khusus untuk masalah terkucil tu..sebab JPD mampu rawat rahim, memang selalu terasa sakit bila dukung ank..so saya try je..

produk yg saya pakai mula-mula tu JPD- jamu pengantin dara dan MV- masker vagina ja.. masa ni blom tergerak hati nk guna FW feminine wash sbb FW yg biasa pakai masih berbaki..(sekarang tidak ada lagi jenama lain bg penjagaan wanitaku..hanya JSD..hoho)

dan Alhamdulillah..selepas pakai JPD, memang terasa lega di bahagian rahim..dah xde masalah dukung anak, rasa sakit tu dah hilang..rupanya rahim saya kembang dan xcukup sihat..sebab tu selalu sakit bila angkat benda berat..setiap hari saya akan guna MV..rasanya selepas lebih kurang 2-3minggu guna, Alhamdulillah..saya dah xde masalah terkucil lagi..MV ni mampu menganjalkan kembali dinding miss-V kita, sekali gus membantu kita mengawal masalah terkucil tu..

hohoho..terasa remaja dan kembali muda..
yeayyyy!!! 
saya suka saya suka (versi meimei)

jadiiii.......
nasihat saya kepada anda semua kawan-kawan yang diluar sana, xyah malulah..normal kalau ada masalah tu..sebab semua tu menag sebab faktor semulajadi selepas melahirkan anak..

MALU tak membawa kita kemana.. penyakit tu tak hilang..
tapi malu dalam menjaga maruah jangan korang buang pulak..
malu itu tanda orang beriman..

nak cuba produk JSD ni klik sini
ataupun tolong like kat page ni
ok??

~sekiannnn~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™