Jumaat, 30 Ogos 2013

babai...

Assalamualaikum..

busy skit sekarang ni, mana nak buat keje opis, keje partime..ni plak tengah setup lagi satu bisness..waaa..hebat betul aku berbisnes..hohoho..gebang je lebih kannn..In Shaa Allah..menjadi jugak pojek yang seterusnya ni..ingat, berniaga tu sunnah rasul kita..dan aku memang suka buat bisnes..

arini akunye entri nak citer pasal kesah kat opis..kitorang ni sume staff pompuan, bos je jantan!!!! hahaha
datuk lagi u..well, kihkihkih.. kitorang yang pompuan ni plak hanya berlima, campur ahli mesyuarat tingkap sorang, jadi 6 orang geng bergosip.. yang bestnya pasal kitorang ni, semua peringkat umur ada, dan hubungan tu jadi lebih mesra macam keluarga..yang kakak paling tua selalu kena usik je ngan adik-adik dia yang 4 orang tuh..dan aku yang punya sorang kakak je dalam family (sekarang dah ramai, plus kakak ipo yang best) terasa meriah dengan kakak-kakak dan sorang adik..

cerita harini aku tak tau nak klassifikasikan sedih atau happy..tapi yang pasti, harini kakak yang selalu 'gaduh' dengan aku dah last day keje kat sini (tapi masih bersama untuk projek seterusnya). nama beliu k.rose, orangnye nampak macam sopan cantik ayu lemah lembut gitu, tapi aku je yang kenal perangai giloss die (so jangan tertipu-amaran keras)

beliu ni tinggal kat sungai buloh..setiap pagi suami beliu terpaksa bawak satu family  begerak awal pagi dari rumah ke tempat kerja. tapi perjalanan diorang banyak persinggahan, hantar anak, dropbeliu dan suami teruskan perjalanan ke tempat kerja die pulak..macam lawatan satu selangor setiap hari..mungkin faktor itu menguatkan keputusan untuk berhenti kerja..setiap hari beliu solat subuh kat opis tau, so imagine lah pukul berapa nak kuar dari umah..dan malam2 aku tak pasti pukul berapa beliu tiba di rumah, tapi yang pasti perjalanan setiap hari macam tu amat meletihkan.. 

jadi, harini keputusan beliu untuk berhenti dah termakbul lah..dah lastday pun..dari tadi bergurau senda je ngan kitorang nih.. yang palinag tak tahan, bleh plak buat karangan untuk datuk boss tuh..hahahaha..kan aku dah cakap, kakak ku itu sedikit gilosss..

apa pun, bila staff dah kurang sorang keriuhan pun semakin kurang..tapi semangat kami bunga jannah, tetap adoooo..yeayyyyyy!!!

so kakakku, be happy kat rumah dengan zaim, ammar dan muaz yang bambam tu (tidak luper klon ustaz kazem kito abg mahadir).. okes, yang pasti beliu musti tersenyum baca entri khas dari haku nihh..hohoho..

sekian. (nk je aku print screen yang kat fb tuh, pastu tempek sini)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™