Khamis, 15 Ogos 2013

kenapa niiiii...?????

Assalamualaikum...

hari ni mood aku sangat tak ok..kisah hidupku berubah skit, tetiba moody..aku tak penah sangat macam ni..aku pun tak tau kenapa..mungkin tanda2 nak kena ganti minyak itam kot.. tapi ngan kawan-kawan opis aku rilek ja..gelak-gelak macam biasa..

tak reti sangat nak tunjuk mood tak ok tu.. tapi dalam hati memang amat terasa tak bestnya..macam nak menangis..nak marah..nak termenung tanpa buat apa-apa..

dan makin menyampah bila teringat aku tepaksa tunggu tuan besar jemput baru boleh balik keje..sebabnya kawan baik aku tu semput lagi..masih tersadai kat bawah rumah..kalau terpaksa tunggu ni, memang jawabnya lewat lah..kalau drive sendiri, cukup jam aku dah berambus..

jadinya harini serba tak kena..masa solat tadi je rasa tenang skit..tu pun adalah dalam 15minit..ikut hati nak duk je dalam surau tu sampai petang..biar tenang jiwa aku..tapi panas lak dalam tu..xde kipas..

dan...kenapa niii???
kenapa aku rasa sangat tak best hari ni? semua rasa macam tak kena..dah la rasa sakit kat gigi geraham (bengkak gusi sebab geraham bongsu yang tak habis2 kuar) tak ilang lagi...

makin stress aku jadinya..cuba bersabar..duk beristighfar lagi..nak cuba tenangkan jiwa..sebab tu aku dapat buat jugak satu entri yang bengong ni..

adeh adeh adeh..

aku rasa sangat tak best hari ni..

sekian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™