Ahad, 1 Februari 2009

suriati..oh suriati...

semalam ade kenangan yang agak best gak lerr...actually semalam 31 jan birthday my hubby...so aku dah janji nk belikan jaket idaman hati die tu..so lepas je breakfast..kitorang terus pegi munuju ke bukit tiggi...jaket idaman die tu brand smart master...laju je die bejalan ke kedai tu...masuk je kedai..die terus pilih and try la mane2 yang die nk try...baru aku tau..hubby aku ni,cerewet jugak kadang2..tak kisahlah..sebab birthday die..aku layankan je..kebetulan..budak pelayan ni pun ramah layan karenah hubby aku ni...mungkin sama spesis kot...jantan!!hehehe...atau mungkin betul..rakyat malaysia memang peramah...and tu memang keje die..nama pun pelayan kat situ..kena la layan kitorang buat pilihan.. hampir setengah jam...nasib baik aku ni jenis yang penyabar..hehehe..bila die dah dapat die senyum..cantik..smart pun smart yang die pilih tu..sebab janji, aku pun cakap happy birthday pa..then kasi duit suruh die pegi bayar..bila dah selesai sume..kitorang pun blah..pastu gi lepak2 kejap kat cafe level bawah..aku tegerak hati nak buka beg plastik jaket hadiah bzzzday hubby aku tadi..aku keluarkan jaket tu..tujuan nk tengok beg plastik smart master tu..cantik design die..kat dalam plastic bag tu aku nampak ade kertas..aku pun amik..mungkin resit tadi..tapi korang tau tu kertas ape?? "suriati...sudah lama abang perhatikan suriati..hati abang dah benar-benar terpikat kepada suriati..sudikah suriati menerima cinta abang??tidak mengapa...abang akan menunggu sehingga suriati benar-benar bersedia untuk menerima cinta abang..daripada abang smart master" kuang..kuang..kuang..surat cinta rupenye..berdekah-dekah aku ngan hubby aku ketawa..kitorang terpikir..mesti mamat yang serve kitorang tadi punye..mungkin die tersalah kasi plastik tu..hubby aku terus bangun and menuju ke kedai smart master tu balik..tujuan nak pulangkan surat tu..bila mamat tu nampak je hubby aku, die terus tanya..kenapa abang??ada masalah ke jaket tadi?? hubby aku jawab..takde ape..cume..sambil tangan die hulurkan sesuatu..die pun cakap..kirim salam kat suriati ye... apalagi..merah la muka mamat tu...haahahahahaha...suriati..suriati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™