Rabu, 18 Februari 2009

abah aku yang suprise..

aku baru balik dari lunch ngan budak opis tadi..tengok tepon ada miskol dari kakak aku yang juga seorang guru (rujuk entry sebelum ni) sekolah menengah yang mana budak budak yang dia ajar lagi tinggi and besar dari die..huhuhu..menakutkan betul...aku pun tepon balik kakak aku"nape" "mak abah baru sampai pagi tadi" "erkk..apsal tetiba datang??tak cakap pun" ha tu la perangai feberet abah aku..suke buat suprise kat anak anak die..ayat keramat die.."abah dah kat dalam bas nak gi shah alam ni"..tau tau pagi esok sampai..abah abah..tak kisah la..yang penting abah hepi.. aku bukan ape risau bila tau abah aku datang ni..alaa..cam tau tau lak die yang ofer cikgu dah keluar..dah siap speech ke ape tuk aku karang..takpe..kali ni aku boleh berdepan dengan hujah hujah abah tu..aku dah buat persediaan..korang jangan ingat aku nak berdebat pulak ngan abah aku..persediaan yang aku buat adalah..aku dah buat permohonan dpli ngan kpli tu(rujuk entry sebelum ni)..waaaa..aku tak rela..hmmm..kate orang..walau setinggi mana pun gunung didaki..walau selaut mana pun kekayaan diperolehi..tanpa restu ibu bapa..kita takkan kemana..so..walaupun tak sepenuh rela..tapi boleh buat mak and abah aku hepi..aku rela isi borang permohonan tu.. sebelum aku menyimpang dari nawaitu asal tulis entry ni, aku pun sok sek sok sek ngan kakak aku..tau la sebab nye.. ABAH BELI KETA BARU??? emmmm..tapi yang tak bestnya..die dah jual keta lame die mecedes E200 yang menjadi kesayangan aku tu..emmm..abah abah..takpe la..walaupun aku and abang sayang keta mecedes tu..tapi abah dah jual..ape nak buat???huhuhu..abah aku ni, walaupun garang ang tegas ngan anak die..tapi die cukup suke buat suprise..tak cukup ngan ayat keramat "abah dah sampai", die buat lagi satu suprise..beli keta baru..yang bestnya bapak saudara aku turut sepakat dengan dia..bapak saudara aku tu keje die jual kereta..so die la yang selalu settlekan hal hal kereta kitorang ni..emmmm..apa apa pun..abah tetap best!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™