Khamis, 5 Februari 2009

mlm..mlm..mlm..

MLM..korang mesti tau kan??ngah browse intenet ni tejumpa lak web company ni, aku baru tau company ni pun ade bisnes mlm bagi pegguna produk-produk keluarannya..sebenarnya aku pengguna produk company ni..jaga kesihatan wanita..kehkehkeh..emmm..ramai orang yang dengar pasal mlm ni..sume lari sume taknak..aku pun kalau boleh nak mengelak dari terjumpa ngan manusia-manusia yang buat benda mlm ni...sebab ape??sebab dah pernah terkena..dulu aku join satu mlm..bisnes ni..sebenarnya bagus..die bukan menipu..sistem die tu kira memang bleh bagi untung la..tapi dengan syarat kalu kita sabar and rajin..sistem multi level ni..betul..boleh buat kita kaya..tapi lambat sikit la..biase la..nak bejaya,bukan mudah..dulu mase aku buat satu bisness mlm ni..sistem die macam biase la..beli barang die sekian-sekian..jadi ahli percuma seumur hidup..pastu kena la mula aktif, cari manusia-manusia lain..yang mana die ade keinginan tuk berjaya..tapi yang tak bestnye..upline aku tu tak best..ok aku citer sikit.. sistem mlm ni..die ade upline ngan downline..tu maksud die, bile kite join, jadi ahli..kite secara automatik..akan dapat upline..so kita ni downline die la..lepas tu, kita kena la pulak cari orang-orang lain untuk dijadikan downline kita..tu la caranya kembangkan bisnes kita..cari downline ramai-ramai..bila kita punya downline dah ramai..senang kita nk naik.. ok..sambung balik citer aku join mlm ni..dulu aku masuk omega trend..ni pun salah satu bisnes mlm jugak..mula-mula aku cuma teman kawan aku..so aku ikut pegi seminar bisnes diorang..biasela, bila kite dah terjoin..umpama menyerah diri la tu..aku ni orang yang suke pada motivasi diri..dalam seminar tu,motivasi diri yang ditekankan adalah dari segi keyakinan diri, tidak mudah mengaku kalah dan sentiasa berfikiran positif..jadinya aku pun berminat and terus join.. dipendekkan cerita..mase join tu memang seronok and best..tapi yang tak bestnye..asyik kuar duit je..bayar tu bayar ni..tapi untung kita tak dapat-dapat lagi..aku mula pelik, so diskus ngan kawan aku..die cakap die pun dah sangsi balik ngan upline kitorang tu..last-last..selidik punya selidik..kitorang dapat tau jugak la.. upline kitorang ni asyik menipu je..main duit..so kitorang pun..angkat kaki..and blah..so kalau korang ade berfikir-fikir nak join mlm ni..berhati-hati..sistem die betul..cume upline tu je yang selalu tipu and main duit downline..sebab tu downline kadang-kadang susah nak naik..ok..selamat berjaya!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™