Khamis, 30 Mei 2013

kenala ikhlas...dan jujur..

pagi ni buka pages, tengok ada cust tanya tentang keberkesanan SNE capsule.. (aku ejen sne ya)..and how long this product akan tunjuk hasil kat tubuh badan dia.. aku pun cakap la, aku makan sebulan je..pastu mmg terus sesuai n bagus tuk aku..memang itu kebenarannya..bukan aku mereka cerita atau amik testimoni orang lain..itu memang pengalaman aku..

pastu si pengadu tadi cakap, saya tengah guna sne ni..
tapi tak bekesan pun..

pastu aku pun bertanya..sebab aku agak tak berpuas hati kenapa boleh tak berkesan, setakat sekarang..alhamdulillah, semua bagi respon positif ngan sne.. jadinya aku pun bertanya ngan seriusnya kpd kakak yang bersungut tu..aku tanya

i. cara dia makan
ii. sebelum mula mkn sne tu ada buat detox tak
ii.ejen yg dia bli tu ajar cara mcm mana?

3 soklan tu je aku tanya.. bila dia bagi jawapan camni

i. makan macam mkn ubat, lepas mkn tengahari n makan malam die pun mkn sne tu
ii. detox tu apa?
iii. ejen tu xde ckp cara, cuma jual je..

jeng jeng jeng.. ni la yg aku maksudkan ngan tajuk entry ni..kena la ikhlas n jujur..ikhlas jual sbb nk tolong, n jujur bagitau cust apa kesan2 awal pengambilan produk tersebut..

dan satu lagi, jawapan dia yg nombor satu..makan macam makan ubat..pembetulan disini.. SNE BUKAN UBAT..SNE ADALAH MAKANAN TAMBAHAN DARI SUMBER BUAH SEABUCTHORN (entah betul ke idak ejaan aku tu)

jadi, kalau korang terlebih makan sne capsule tu sampai 10bijik satu hari pun, in shaa Allah..ok.. 
cuba ko makan panadol 10biji, mau ke hospital aku rasa..(jangan try tau, aku suh korang agak2 je)

jadi kawan-kawan, xkisahla korang jual produk apa pun..tolong la jujur cerita ngan customer korang.. kalau korang tengok kat entry aku..ada dua produk yang memang aku duk selalu post (kat fb lg banyak la) sne dan jsd..kedua-dua produk tu aku memang duk guna..yang mana aku kerap post..memang aku amik n amalkan..dan memang berkesan kepada tubuh badan aku..so aku share keberkesanannya kepada aku.. 

macam hkcc, walaupun aku xmenyusu anak, tapi opismate aku yg aku duk jumpa hari-hari..selalu cakap, anak die sekarang kenyang dapat nyusu lepas die amik hkcc..

kalau korang nk jual, tapi korang tak guna produk tu pun, boleh..share testimoni orang lain..tapi ajar cust yang beli ngan korang tu cara pengambilan yang betul..cara guna produk yang betul..

macam kakak yang ngadu tak berkesan tu, kesian kat dia..sne tu mahal, sekotak dekat 2ratus..

tapi tak berkesan, memang la die merungut..bila aku explain yang sebetulnya..dia ucap terima kasih kat aku..secara tak langsung, aku dah dapat sorang customer baru.. kan sharing is caring..

so...

korang pikir la..berniaga cara jujur n ikhlas, atau berniaga nk untung semata-mata..pilihan kat tangan korang..sebab aku pun manusia..elok saling berpesan..kita semua tak sempuna..ok?

daaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™