Rabu, 22 Mei 2013

buku Cik Sakura


ha....kat sebelah ni buku yang aku baru buat 30minit yang lalu sebab kebosanan... dah 2hari aku duk goyang kaki umpama bos di opis..sebab apa? sebab report dah submit..hahahaha...


oleh kerana itu..kat meja aku banyak kertas yang dah digunakan berselerak atas meja, bawah meja..tepi meja..mujur meja aku bukan macam meja budak sekolah dulu..kalu tak musti dalam meja pun ada..


aku nengok kan je kertas2 tu..banyak..separuh dari paket asal ada rasanya..plak tu kertas 80gram, kertas tebal yang berkualiti elok..


pulak lagi..kertas-kertas tu adalah yang salah print, pages yang boss reject writingnya.. chart yang tak cantik.. so, hanya sebelah je yang digunakan.. sebelah lagi masih kosong bersih dan suci.. jadi, bagi memnuhi masa lapang aku pun buat la apa yang patut.  aku kumpulkan dalam lebih kurang 2inci tebalnya..aku potong 2.. 

dari saiz A4 tu jadi saiz half, A3 rasanya.. pegi bilik belakang, baikpunya mesin binding tu lepak tepi dinding..aku pun bind la cantik2, comb pun adekan..so dapat la buat buku tu..dapat 2bijik sebenornya.. satu lagi wana oren aku buat cover die..dah bagi kakak admin, sebab rajin layan aku tolong buat claim..hahaha

pages depan saje taruk gamba family..bukan ape..nak bagi hati sentiasa ingat pada keluarga..ingat kat anak-anakaku yang cumil tu..huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™