Khamis, 20 Februari 2014

tambah pendapatan sampingan...moh toraiiii...

assalamualaikum...

arini aku nak share entri ringkas, pasal tambah pendapatan..yelah, hidup sekrang dasat sangat kan, semua naik...air limau ais (hanya air, gula dan 2biji limau kasturi-kat kebun mertua aku bersepah limau kasturi) harga dah rm1.50-rm1.80..kalau jus orange aku tak tau la kan..

plak lagi kat area umah aku ni, makin banyak aku tengok orang mula buka gerai2 payung kat tepi-tepi jalan.. macam cendawan tumbuh..semua berusaha nak tambah pendapatan, dalam erti kata lain cuba menambah untuk menampung mana-mana yang boleh.. teruk sangat rasanya kehidupan sekarang ni..malaysia oh malaysia..
kesian rakyat mu menderita dibumi sendiri...

oleh itu, sesapa yang rajin beronline, blog, fesbuk, twitter..dan sebagainya termasuk blog..meh aku share benda ni..mudah giler..xyah modal..mean kalu menda ni tipu pun ko xrugi ape..

pasal benda yang aku cerita ni, ringkasnya macam korang dibayar upah untuk mempromosi web page diorang..korang akan dibayar dengan cheqeu.. tapi adala terma dan syarat dia yang korang kena ikut..ni ha benda yang aku maksudkan ni..korang klik ja link kat bawah ni

http://stayreward.com/index.php?share=122169 

pastu register kat situ, nanti korang akan dapat akaun korang sendiri..korang promote la akaun korang tu kat fesbuk atau memana media sosial yang korang suka..aku rasa lumayan juga payment yg akan dapat walaupun hanya register as member, sebab dalam USD...maksudnya akan darab 3.4 xsilap aku untuk tukar ke mata wang ringgit malaysia..jadi, cubalah..pastu baca terms dia yang banyak kat bawah tu..

ok, aku dah share benda bermanfaat ni..terpulang la kat korang nak buat ke tidak..sebab usd25 sekali join, kalu darab 3.4 dekat rm80 kan...sape senang2 nak bagi korang duit camtu?semua kena usaha tau..jadi cubalah..mana tau berhasil...

ok..rezeki perlu dicari, bukan duduk melepak sambil mengharap jatuh dari langit...
babai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™