Selasa, 18 Februari 2014

Jodoh.. semua itu ketentuan Ilahi...

assalamualaikum....

haiii u ollls...hermmm... camna hari korang hari ni??? 
gembira? 
sedih? kecewa?
marah? 
sangat bahagia? 
capai kejayaan..
hari yang sangat bemakna???

tak kisah apa pun hari korang hari ni..semoga sentiasa positif...dan entry ni aku taip hari selasa, asikkena kacau je dek bebudak kecik dua orang tu..mungkin akan siap hari rabu..ok?

busy kan aku..macam busy giler...macam bagus ja..hahahaha

penghujung 2013...dan permulaan 2014...

untuk aku, Alhamdulillah...tapi aku sedih bila mendengar berita tentang kawan-kawan...yang gembira, aku tumpang senyum dan gembira..tapi yang berduka...soal jodoh..

jodoh tu Allah yang tentukan..

apa yang aku maksudkan kat sini tentang perpisahan..lebih spesifik lagi..perceraian a.k.a divorce!!!

satu perkataan yang sangat ditakuti oleh setiap pasangan..dan dimurkai Allah...tapi ada baik dan ada buruknya... aku sedih bila kawan-kawan aku diusia sama dengan aku, dah terpaksa melalui perkara macam ni..pulak lagi sudah memiliki cahaya mata, masih kecil..tabahnya korang...

aku tak dapat nak tulis panjang entry ni, sebab aku tak pernah laluinya..dan aku pun berdoa agar tak perlu melalui perkara seperti ni...banyak hati yang akan terluka, banyak perasaan yang akan terguris..rasanya, takkan ada pihak yang boleh tersenyum, kecuali pihak yang meraancang meruntuhkan masjid itu je la..

apa-apa pun, kawan-kawan aku yang terpaksa melalui kisah sedih ini, aku doakan korang akan temui kebahgian yang lebih hebat di masa akan datang..percayalah, yang datang akan sentiasa lebih baik dr yang pergi..dan yakin lah...Allah sentiasa ada untuk kita..

ok, nampak gayanya, aku berjaya menamatkan entry ni dihari selasa jugak..

babai.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™