Selasa, 31 Mac 2009

rasa xbest dalam hati..

xtau nape rase tak best..kat opis tak best..kat umah pun rasa tak best..semua tak best..macam ada satu perasaan yang buat kita menyampah dengan semua benda..korang mesti penah rase jugak..huh!!apa patut aku buat tuk ilang kan rasa yang tak best ni..terasa macam ada satu hasutan yang menjerit kecil dalam hati ni..bencinya..nyampahnya..tak sukanya..fedupnya..tapi tak tau rasa tu secara spesifiknya kat mana..kat sapa..kenapa..dan yang sama waktu dengannya..yang aku tau..aku rasa tak best..need to pretend being normal..arrrghhhhh..nak pretend2 ni yang aku tak reti ni..bukan perangai aku..aku ni jenis yang berterus terang..tapi kalu boleh mencetuskan kemusnahan..diamkan la..buat yang tebaik..Rasullulah pun kata..berdiam diri itu lebih baik..aku pun berdiam..tapi masih rasa tak best..emmm..macam nak bermalas-malas..tapi rasanya aku memang sudah sedia malas..adakah aku perlu bertukar kepada berajin-rajin???kerana itu bukan kebiasaan aku..emmm..agaknya..yang paling best adalah..amik wudhuk..pastu g semayang zuhur...istighfar banyak-banyak..memang tu je ubat yang paling mujarab untuk penyakit hati ni..sebab hati tu..kalau mula tercalit sikit noda hitam..jika tak dibendung..die akan mencemarkan semua..dah dah dah..jomm pi bentang sejadah..jom p solat zuhur..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™