Selasa, 10 Mac 2009

kenapa.......???

pagi ni aku nk tulis something..tapi aku tetiba cam have no idea..emmm..pikir lagi..biasanya aku tak macam ni..biasanya idea aku banyak je..entah kenapa hari ni idea aku cam ilang..aku cam blurr..adakah kerana cuti tiga hari yang begitu membosankan??lantas mendorong diriku untuk melepakkan diri selepak-lepaknya dirumah sehingga tidak keluar-keluar rumah??adakah kerana cuti yang terlalu lama..dan kau hanya berbaring dirumah cam orang sakit sambil menonton tv??adakah kerana aku terlalu bosan??adakah kerana aku hilang mood??adakah kerana aku mempunyai masalah?? adakah kerana...adakah..adakah... ala...banyak pulak adakahnye.. tapi kenapa sebenarnya nihh??emmm...pikir lagi..kenapa aku leh kekeringan idea nak menulis ni?adakah kerana cuaca yang sekarang sekejap lembap dan sekejap terlalu panas..adakah kerana gegaran yang sering berlaku dek asakan bom israel..turut menjejaskan idea-ideaku??adakh sebab krisis ekonomi yang sedang melanda dunia menyebabkan pengiraan dan aturan di kepalaku tungang tebalik??atau kerana terlalu banyak kemusnahan hutan..menyebabkan kitaran iklim rumah hijau terjejas..atau adakah kerana rusuhan di perak??yang masih mempersoalkan kredibiliti kesultanan kita yang memilih MB baru??atau kerana wujudnya permasalahan tentang pembelajaran sains dan matematik dalam bahasa omputeh?? ohhh..KENAPA....................??? (penulisan terpaksa dientikan disini sahaja kerana penulis sedang menhentakkan kepala di meja)

1 ulasan:

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™