Khamis, 29 Januari 2009

memula aku nulih blog nihhh..

memula..aku suke baca blog org je..
pastu cam best plak..betul cakap abg aku en.mizi..
ade blog ni, best die sbb kite leh bebel je suke2 hati..
and leh ilangkan bosan..emmm..
dek kerana bosan la..sebab bos tak de..
staff2 len pun sume ngular je..
aku pun memulakan benda baru tuk diriku di 2009 nih..
mula-mula aku buka friendster..
pastu aku check facebook pulak..
pastu aku jadi bosan sebab benda yang same je..
terasa nak ngular jugak cam orang len..
best je ngintai akak depan tu landing kepala ataih meja..
aku ni..kalu bab tido..tak boleh main aci dan je..
kang bukan aku rest..tapi manempah bala..
pada aku tido adalah waktu untuk kita rehatkan badan..
kumpul balik energy..tapi kalu aku tido macam kakak kat depan tu..
alamat dapat penyakit la..mau sengal satu badan..
so..aku pun memutuskan untuk teruskan niat menulih blog..
maka..tecreate la blog yang dah lama aku niat nk buat
tapi niat je..
buatnye tidak..so hari ni..temakbul jugak..emmm..
dah la..esok lak aku bebel...wakakaka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™