Jumaat, 8 November 2013

My Anniversary..!!!

Assalamualaikum,

haii u olllsssss... hihihi dah besawang rupenye aku punya blog ni..alah..bukan sengaja pun..aku kan perasan busy kejap..hoho

ok..yesterday my anniversary...horeyyy
dah 4 tahun rupenya aku kawen dgn tuan besar tersayang tuh.. anyway..thanks dear coz be my hero and accompany me for the whole life..

lepastu...jeng jeng jeng...yesterday we went to setia alam mall.. memula layan makan kat seoul garden, mkn barbeque..emmmdapppp!!! pastu layan movie thor...wahhhh...terus falling in love dengan abg thor..hahaha

abis movie kitorang pun balik la..amik anak-anak..layan anak-anak macam biasa sampai tido..aku pun buat la rutin keje biasa..gosok baju kerja untuk hari ni..siapkan beg anak-anak nak hantar babysitter hari ni..

Empat tahun dah rupernya...kejap ja masa berlalu..dan sekarang pun aku dah ade 2 anak..so bleh estimate la..kalu 8tahun..4 anak la..hahahaha wakakakaka...

bila turn back memory masa memula aku plan nak tukar status dari bujang ke berkahwin ni.. tak terimagine yang life aku macam ni.. hahaha... life aku masih macam dulu, simple but happening..full with my kids punya karenah...
gelak ketawa diorang, rengekan ketawa..kejap mengada-ngada manja nak itu ini.. kadang-kadang bengang jugak..penat balik keje, tapi anak-anak buat perangai mengada-ngada..tapi as a mother, kesabaran kena kuat..bukan senang jadi ibu yang berkerjaya..jugak kalau korang jadi suri rumah pun..its not easy to be a perfect housewife..

dan aku bersyukur..suami aku sangat membantu aku menguruskan keluarga kami..walaupun kadang-kadang ada salah faham..ada rajuk kecil..itu adalh normal dalam alam rumah tangga.. time aku kursus kahwin dulu pun ustaz tu dah pesan "jangan risau ya semua hadirin, bila anda semua sudah berkahwin nanti, pasti akan bergaduh suami isteri" hahaha..kedengaran kelakar dengan usikan ustaz tu, tapi memang itu realiti alam perkahwinan..perselisihan dan pergaduhan akan buat kita lebih sayangkan pasangan kita dan lebih memahami each other.. sweet kan macam tu??? dan memang aku nak bagitau kat sini..alam perkahwinan tu seronok sebenarnya..dan akan sangat2 mematangkan kita..so macam mana?ada rasa-rasa nak kawen takkk???

and my anniversary, thanks to my hubby spend time with me yesterday..really appreciated..

sekiannn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright 2013 | Templates Reserved for Cik Sakura | © Designed by Nurulchumel | All Rights Reserved™